Coronavirus – Læs her, hvordan din rejseforsikring dækker

Særligt i forhold til behandlingstider

Ønsker du at ringe til os?

Vi har i øjeblikket rigtig mange henvendelser, som vi gør alt for at besvare hurtigst muligt.

Vi beder dig vente med at afbestille din rejse, til der er 3 døgn til afrejse. Først der kan vi afgøre, om din rejse er dækket.

Har du brug for at sende post til os?

På grund af øget smitterisiko ved Corona, vil alt indgående fysisk post blive sat i karantæne i 3 døgn, inden vores postmedarbejdere begynder at håndtere den.

Det betyder, at indscanning og omdeling af fysiske dokumenter bliver forsinket med 3 døgn.

Hvis du har anmeldt en skade og ønsker at sende dokumentation til os, vil det være en stor hjælp, hvis du vil uploade dokumentationen på Min side.

Find din personlige forsikringstillidsmand

Vores forsikringstillidsmænd er et unikt korps af fritidssælgere, som står til rådighed for vores kunder over hele landet. De er altid klar til at hjælpe dig, hvis du skulle have spørgsmål eller vil købe forsikringer.